Запрошуємо учителів на 2 практикуми, які допоможуть вам покращувати навички читання школярів.
Програма: 10:00 «12 питань вдумливого читання» Чи орієнтуються сучасні 10-11 річні діти в навігаціях сайту? Чи розпізнають контекст, авторські натяки, чи правильно трактують метафори? Зможуть знайти потрібну інформацію на інфографіці, інтегрувати з різних джерел? Відповіді на це дає Міжнародне дослідження читацької грамотності PIRLS. У дослідженнях беруть участь майже 400 тисяч четвертокласників у 57 країнах світу.
Ключові питання, які опрацюємо: Які навички читання перевіряють в учасників PIRLS? Як визначають рівень читання? Яку користь дає батькам PIRLS? 12 рівнів запитань. Теоретичний курс доповнимо практичною роботою з текстом.
Тренерка: Богдана Бончук. Очільниця початкової школи Monomax з понад 20-річним досвідом педагогічної діяльності.
11:30-12:00 Перерва на каву
12:00 Стратегії розвитку читацьких навичок учнів. Методика «Щоденні 5», а саме : «Читання для себе», «Читання з другом», «Робота з новими словами». Під час практикуму: - Педагоги дізнаються для чого потрібно і як правильно організувати роботу «Щоденні 5». - Що таке «Солодке читання» і як воно працює у нашій школі. - Із задоволенням поділимося досвідом про цікаву роботу з новими словами. Педагоги зможуть особисто відчути переваги цього методу, який навчає учнів самостійності і відповідальності.
Тренерка: Наталія Карпенко. Вчителька початкової школи Monomax,вчитель вищої категорії, старший вчитель з понад 20-річним досвідом педагогічної діяльності.