17лютого 2024
10:00 - 13:30
✅ Місце проведення: Гімназія Monomax. Бровари, вул.Чубинського, 19
Запрошуємо учителів на 2 практикуми, які допоможуть вам покращувати навички читання школярів.
Програма:
10:00 «12 питань вдумливого читання»
Чи орієнтуються сучасні 10-11 річні діти в навігаціях сайту?
Чи розпізнають контекст, авторські натяки, чи правильно трактують метафори? Зможуть знайти потрібну інформацію на інфографіці, інтегрувати з різних джерел?
Відповіді на це дає Міжнародне дослідження читацької грамотності PIRLS. У дослідженнях беруть участь майже 400 тисяч четвертокласників у 57 країнах світу.
Ключові питання, які опрацюємо:
Які навички читання перевіряють в учасників PIRLS?
Як визначають рівень читання?
Яку користь дає батькам PIRLS?
12 рівнів запитань.
Теоретичний курс доповнимо практичною роботою з текстом.
Тренерка: Богдана Бончук. Очільниця початкової школи Monomax з понад 20-річним досвідом педагогічної діяльності.
11:30-12:00 Перерва на каву
12:00 Стратегії розвитку читацьких навичок учнів.
Методика «Щоденні 5», а саме : «Читання для себе», «Читання з другом», «Робота з новими словами».
Під час практикуму:
- Педагоги дізнаються для чого потрібно і як правильно організувати роботу «Щоденні 5».
- Що таке «Солодке читання» і як воно працює у нашій школі.
- Із задоволенням поділимося досвідом про цікаву роботу з новими словами.
Педагоги зможуть особисто відчути переваги цього методу, який навчає учнів самостійності і відповідальності.
Тренерка: Наталія Карпенко. Вчителька початкової школи Monomax,вчитель вищої категорії, старший вчитель з понад 20-річним досвідом педагогічної діяльності.
Програма:
10:00 «12 питань вдумливого читання»
Чи орієнтуються сучасні 10-11 річні діти в навігаціях сайту?
Чи розпізнають контекст, авторські натяки, чи правильно трактують метафори? Зможуть знайти потрібну інформацію на інфографіці, інтегрувати з різних джерел?
Відповіді на це дає Міжнародне дослідження читацької грамотності PIRLS. У дослідженнях беруть участь майже 400 тисяч четвертокласників у 57 країнах світу.
Ключові питання, які опрацюємо:
Які навички читання перевіряють в учасників PIRLS?
Як визначають рівень читання?
Яку користь дає батькам PIRLS?
12 рівнів запитань.
Теоретичний курс доповнимо практичною роботою з текстом.
Тренерка: Богдана Бончук. Очільниця початкової школи Monomax з понад 20-річним досвідом педагогічної діяльності.
11:30-12:00 Перерва на каву
12:00 Стратегії розвитку читацьких навичок учнів.
Методика «Щоденні 5», а саме : «Читання для себе», «Читання з другом», «Робота з новими словами».
Під час практикуму:
- Педагоги дізнаються для чого потрібно і як правильно організувати роботу «Щоденні 5».
- Що таке «Солодке читання» і як воно працює у нашій школі.
- Із задоволенням поділимося досвідом про цікаву роботу з новими словами.
Педагоги зможуть особисто відчути переваги цього методу, який навчає учнів самостійності і відповідальності.
Тренерка: Наталія Карпенко. Вчителька початкової школи Monomax,вчитель вищої категорії, старший вчитель з понад 20-річним досвідом педагогічної діяльності.
Всі учасники практикуму отримають сертифікати.